Portal KARTOSFERA

to system umożliwiający dostęp zarejestrowanemu klientowi do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych.

W portalu kartowym klient może:

  • zmienić numeru telefonu wykorzystywany wyłącznie do obsługi portalu kartowego;
  • zmienić kod PIN posiadanych kart płatniczych;
  • zastrzec posiadane karty płatnicze;
  • aktywować i edytować elementy zabezpieczenia 3D Secure;
  • aktywować posiadane karty płatnicze;
  • wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadanych kart płatniczych (o ile karty posiadają funkcję zbliżeniową);
  • zarządzać listą zaufanych odbiorców płatności kartą;
  • zmienić limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych;
  • przeglądać listę autoryzacji wykonywanych kartami kredytowymi;
  • przeglądać i pobierać miesięczne zestawienia transakcji dla kart kredytowych;
  • dokonać czasowej blokady/ odblokować kartę płatniczą;
  • przeglądać listę kart zwirtualizowanych przypisywanych do każdej z posiadanych kart;
  • dokonywać czasowej blokady, odblokowania  i usunięcia kart zwirtualizowanych, przypisanych do posiadanych kart;
  • wyłączać Usługę BLIK;
  • zarządzać aplikacją mobilną Planet Mobile i BS Pay, w tym aktywować aplikację na danym urządzeniu, zablokować czasowo aplikację mobilną, odblokować oraz zablokować aplikację na stałe na danym urządzeniu.

 

Panel logowania

kartosfera.pl

 

Informacje dodatkowe

W celu odblokowania płatności internetowych, należy ustalić na karcie wysokość limitu transakcji internetowych telefoniczne lub bezpośrednio w placówce Banku oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym Kartosfera

Wysokość limitów, do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe):

  • pojedyncza transakcja internetowa: 100 zł,
  • suma transakcji internetowych: 400 zł,
  • liczba następujących po sobie transakcji internetowych: 5.

Chcesz poznać szczegóły?

Napisz do nas lub odwiedź nas osobiście

Znajdź oddział
woman