Portal KARTOSFERA
to system umożliwiający dostęp zarejestrowanemu klientowi do wybranych usług i funkcjonalności dotyczących kart płatniczych.

W portalu kartowym klient może:
- zmienić numeru telefonu wykorzystywany wyłącznie do obsługi portalu kartowego;
- zmienić kod PIN posiadanych kart płatniczych;
- zastrzec posiadane karty płatnicze;
- aktywować i edytować elementy zabezpieczenia 3D Secure;
- aktywować posiadane karty płatnicze;
- wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadanych kart płatniczych (o ile karty posiadają funkcję zbliżeniową);
- zarządzać listą zaufanych odbiorców płatności kartą;
- zmienić limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych;
- przeglądać listę autoryzacji wykonywanych kartami kredytowymi;
- przeglądać i pobierać miesięczne zestawienia transakcji dla kart kredytowych;
- dokonać czasowej blokady/ odblokować kartę płatniczą;
- przeglądać listę kart zwirtualizowanych przypisywanych do każdej z posiadanych kart;
- dokonywać czasowej blokady, odblokowania i usunięcia kart zwirtualizowanych, przypisanych do posiadanych kart;
- wyłączać Usługę BLIK;
- zarządzać aplikacją mobilną Planet Mobile i BS Pay, w tym aktywować aplikację na danym urządzeniu, zablokować czasowo aplikację mobilną, odblokować oraz zablokować aplikację na stałe na danym urządzeniu.
Panel logowania
Informacje dodatkowe
W celu odblokowania płatności internetowych, należy ustalić na karcie wysokość limitu transakcji internetowych telefoniczne lub bezpośrednio w placówce Banku oraz aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym Kartosfera
Wysokość limitów, do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe):
- pojedyncza transakcja internetowa: 100 zł,
- suma transakcji internetowych: 400 zł,
- liczba następujących po sobie transakcji internetowych: 5.
