Twoje bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Jeżeli podejrzewasz, że mogłeś paść ofiarą oszustwa, szybka reakcja ma kluczowe znaczenie. Oto, co należy zrobić:
- Zastrzeż kartę https://www.bstomaszowl.pl/zastrzezenie-karty/
- Zablokuj dostęp do rachunku – w bankowości internetowej/w aplikacji mobilnej https://www.bstomaszowl.pl/wp-content/uploads/2025/08/Blokowanie-dostepu-do-Internet-Bankingu-przez-klienta.pdf lub osobiście w placówce Banku https://www.bstomaszowl.pl/o-banku/placowki-banku/
- Skontaktuj się z Bankiem – pomożemy Ci zabezpieczyć konto i podejmiemy dalsze działania https://www.bstomaszowl.pl/o-banku/placowki-banku/
- Złóż zawiadomienie na policji – zgłoś przestępstwo
- Zachowaj dowody – np. zrzuty ekranu, e-maile, SMS-y, dane kontaktowe oszusta, wiadomości z social media, potwierdzenia przelewów itp.
- Zgłoś incydent do CERT Polska – jeśli dotyczy to cyberoszustwa: https://cert.pl/
- Zmień hasła i monitoruj konto – ustaw silne hasła do bankowości elektronicznej, mobilnej i innych serwisów, w których mogły zostać wykorzystane Twoje dane. Włącz powiadomienia o transakcjach.
Uwaga: Przypadki wystąpienia naruszenia bezpieczeństwa elektronicznych kanałów dystrybucji, klienci Banku mogą zgłaszać poprzez:
- pocztę elektroniczną na adres e-mail: informatyk@bstomaszowl.pl
Pamiętaj! Twoja szybka reakcja może znacznie ograniczyć straty. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości – skontaktuj się z nami.